در کدام نواحی صورت می توان بوتاکس تزریق کرد
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

کدام قسمت صورت می توان بوتاکس تزریق کرد؟

قسمت فوقانی:

  • خطوط اخم (بین ابرو)
  • خطوط پیشانی (در بوتاکس پیشانی دوز تزریق باید با دقت کنترل شود. بنابراین مهم است که در انتخاب متخصص انجام کار دقت کنید.)
  • بالای بینی (خطوط اسم حیوان دست اموز)
  • ابرو / چشمهای کلاه دار
  • چین و چروک دور چشم (پاهای کلاغ)
  • زیر چشم (اشک اشک)

قسمت پایین صورت:

  • خطوط رژ لب (اطراف دهان)
  • چانه (برای جلوگیری از فرورفتگی)
  • فک و گردن
  • زاویه فک (دندان قروچه - دندان قروچه)

محبوب ترین منطقه استفاده برای BOTOX® صورت است. با آرامش بخشیدن به عضلات مختلف صورت - از پیشانی تا گردن - می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند ، در نتیجه صافی پوست پوشانده می شود.

خطوط گلابلا (خط های اخم) چین های عمودی هستند که در بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کنند. این یک منطقه بسیار م onثر است که می توانید از BOTOX® در آن استفاده کنید. یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را با ظرافت صاف کند و در نتیجه ظاهری جوانتر و آرامتر ایجاد کند. اگر خطوط گلابلا به صورت عمیق تنظیم شده باشند ، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوست همراه با BOTOX® را توصیه می کند ، که یک روش بسیار موثر برای پر کردن و صاف کردن همزمان ناحیه است.

گاهی اوقات به عنوان "خطوط تعجب" شناخته می شود ، هنگامی که ابروهای شما بالا می رود ، روی پیشانی ظاهر می شود. با افزایش سن ، آنها بیشتر آشکار می شوند. خطوط بیش از حد در این ناحیه می تواند به پوست و صورت ظاهر پیری بدهد.

بیشتر بخوانید: چگونه سایز انگشتر طلا را پیدا کنیم ؛ انتخاب گردنبند طلا ، مانتو عبایی ، جنس های مختلف لباس

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب به خورشید یا سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث ایجاد چین هایی شود که درمان آن ها عمیق تر و دشوارتر است. BOTOX® می تواند اثر را کاهش دهد اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرد. در طول مشاوره ، پزشک ممکن است ترکیبی از BOTOX® و درمان دیگری مانند پرکننده های پوستی را توصیه کند.


'خطوط بانی' چین هایی است که هنگام چین و چروک بینی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی چیزی را بو می کنیم یا بو می کنیم.

قرار دادن دقیق تزریق BOTOX® در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. با این حال ، بسیار مهم است که یک پزشک باتجربه تزریق را انجام دهد ، زیرا اگر لبخند شما به درستی انجام نشود ، می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می تواند برای تراش دادن و بالا کشیدن ابروها فرم مورد نظر شما را شکل دهد. این روش که گاهی اوقات "لیفت ابرو شیمیایی" یا "لیفت صورت" BOTOX نامیده می شود ، شامل یک پزشک باتجربه تزریق تزریق در یک ترکیب دقیق از نواحی بالای صورت برای باز کردن ناحیه چشم و بلند کردن درب های افتاده است.

در صورت های جوان ، ابرو به خوبی پشتیبانی می شود و موقعیت آن در بالای چشم بالا است. با این حال ، اثرات پیری می تواند باعث افتادن ابرو شود و به پلک ظاهری 'پوششی' بدهد. این می تواند چین های افقی در پوست اطراف ایجاد کند.

برای خنثی کردن این اثر ، بالا بردن و تعریف ابروها ، می توان از BOTOX® بسیار مثر استفاده کرد. با این حال ، استفاده از درمان در این زمینه بسیار مهم است تا از نگاه "تعجب" قابل تشخیص جلوگیری شود.

در هر صورت ، روندهای اخیر "ابروی پسران" را ترجیح داده اند ، که مشخصه آن قوس کم طبیعی و طبیعی است که در مشاهیر مانند کریستن استوارت و اما واتسون دیده می شود.

اما از آنجا که چهره هر شخص منحصر به فرد است ، قرارگیری دقیق تزریق و نتیجه کلی مورد نظر با پزشک در حین مشاوره تعیین می شود.

ظاهر خطوط ریز ، یا "پاهای کلاغ" در گوشه های خارجی چشم ، و وجود آنها حتی وقتی که لبخند نمی زنید ، اغلب با افزایش سن همراه است. با این حال ، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است.

با ارزیابی دقیق ، BOTOX® در این منطقه همچنین می تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند - تاثیری که می تواند چشم را کوچکتر نشان دهد.

اگرچه می توان با استفاده از BOTOX® چین های ظریف زیر چشم را صاف کرد ، اما باید با احتیاط به این قسمت نزدیک شد. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. بنابراین اگر بیش از حد استفاده شود ، یا تزریق به اشتباه انجام شود ، ممکن است منجر به قطره پلک پایین شود.

اگر کیسه های زیر چشم است که می خواهید به آن بپردازید - یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی ، یا "اشک آور" - پس ممکن است یک روش درمانی متفاوت از BOTOX® مثر باشد ، یا می تواند در ترکیب با BOTOX® استفاده شود.

گاهی عصب هایی که وظیفه تحریک غدد تعریقی را بر عهده دارند بیش از پیش فعال شده و در زمان های غیر ضروری عرق ترشح می نمایند. حال افرادی که با این مشکل دست و پنچه نرم می کنند و از آن رنج می برند می توانند با استفاده از روش های نوین همچون درمان تعریق با بوتاکس به رنج خود پایان دهند.

به عنوان مثال ، 'کیسه های' زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در منطقه پارگی ایجاد می شود ، به این معنی که پرکننده های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. متناوباً ، در کلینیک پوست آرایشی ما Ultherapy و Thermage® Eyes را ارائه می دهیم ، که همچنین می تواند سوراخ شدن محل اشک را درمان کند.

پزشک شما می تواند در مورد بهترین روش درمانی برای نگرانی شما در طول دوره مشاوره دهد

https://www.groupon.com/articles/botox-injections-guide-for-the-face




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید